Åter igen.

Nu sitter jag här åter igen efter 4 timmar på körskolan. Suck säger jag bara. Det är ganska konstigt hur lång tid 4 timmar kan kännas när man sitter och lyssnar på en dödstråkig grabb i för korta brallor när egentligen det går på en pisskvart när man sitter framför datoen eller tv. Anyway nu är alla lektioner slut så det är endast slutprovet kvar. Vi fick göra en övningsdiagnos idag och jag var ett poäng från att bli underkänd, bra jobbat ebba! Men det kan vi tala lite tyst om.

Imorgon bär det av och jag vet verkligen inte vad jag ska förvänta mig så jag låter helt enkelt bli att hoppas för mycket eftersom besvikelser klarar jag inte av.  Dock är jag aningen stressad eftersom mitt rum ser helt hemskt ut och jag måste städa det innan imorgon och så måste jag packa en liten (läs stor) väska inför de 3 stora nätterna borta, save me!

Om ni verkligen vill kan jag visa en före och efter bild på rummet plus att jag hade tänkt lägga upp lite bilder på mina små presenter från le pomme grande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0