Litet inlägg.

Efter några bloggfria dagar kan jag skriva ett litet inlägg bara för att göra min vän Mathilda glad. Bara lite. Också för att våra kompisar kommer snart hem från en lång resa i Costa rica och därför känns det lite konstigt att sitta och vara inne på deras dator när de kollar på. Därför får jag passa på nu. Hej. Har varit mitt ute i regnskogen i några dagar nu. Inte tältat dock men bott på ett jättefint hotell, Gamboa rainforest resort. Det var ganska mysigt faktiskt. Fin pool med vattenfall och allt. Och världens godaste frukost. Allt från pannkakor till frukter till bacon. Gött.
Nu ska vi allafall vara här i några dagar men sen åker vi till nån öde ö till den 6 januar. Juste, det är nyårsafton i övermorgon. Då ska vi gå på nån resturang och äta tror jag. Bäst för detta landet att det är många raketer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0