We are here!

Suck, kan jag aldrig bara lära mig att man alltid måste kopiera texten innan man publicerar den på blogg.se? Unfortunately blir det alltid någonting fel i systemet så fort jag har skrivt det längsta inlägg du någonsin sett. Men nu får ni(du) nöja dig med en kort updatering om hur allting är. Klockan är 07:12 på morgonen och jag och pappa har suttit och druckit te på balkongen i kanske en halvtimme nu. Det är en ganska härlig utsikt. Idag vet jag faktiskt inte vad vi ska göra, antingen blir det en dag vid poolen, eller så går min systers önskan i uppfyllelse och vi spanar in alla fräna affärer som ligger i närområdet. Jag tror jag håller på det sistnämnda. Jag vill också få lite mat i magen.

Det som är läskigt med detta landet är att det är så enorma "klassskillnader". Antingen är man rik som Donald Trump, eller så bor man under ett paraly i en skokartong. Lite skillnad från det säkra Sverige.

Om jag glönde säga det så är jag nu i Panama City. Ni får en bild!

Kommentarer
Postat av: Klara

Har kollat igenom din blogg som jag nyligen upptäckt, du är ju en riktigt söt tjej!! snygg stil, snygg kropp och vackert ansikte... synd bara att du verkar så ledsen? hoppas dina vänner tar hand om dig :) och att du har en fin vistelse i Panama. Skulle vara kul om du uppdaterade oftare, gärna i dagens outfit och friends kategorin, du skrev väldigt fint om den där Michelle(?).. kramkram

Klara

2008-12-22 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0