Wednesday

God eftermiddag !

Kom hem från skolan för kanske 3 timmar sen , och sedan dess har jag verkligen inte gjort någonting. Hängt lite på facebook, lackat naglarna och kollat på tv, ni vet sånt där jätte viktigt!
Tills imorgon ska jag ha läst 50 sidor i Flugornas herre , låter helt underbart eftersom jag inte ens har besvärat mig med att öppna boken...

Har bestämt mig nu för att updatera, Mycket! Men för mig är det inte en självklarhet att skriva , behöver nästan alltid sitta i 2 timmar innan jag skriver ett inlägg och bara fundera på vad som skulle kunna vara intressant. Sen tänkte jag att eftersom det inte är någon som läser min usla blogg spelar det verkligen ingen roll. Fast det skulle vara riktigt trevligt att ha en blogg som märks, en välkänd. Lycka till säger jag bara. Vad skulle vara så speciellt med min blogg ?

Nu ska jag börja dra mig iväg mot boken. Talk to you later

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0