Hjärtligt välkommen ;)

image1Hej där! Jag försöker ge bloggning ett försök, efter att ha läst bloggar i snart 2 år. Jag vet inte om jag vill kalla denna lilla sida en modeblogg men någon gång i bland kommer nåt litet angående mode slinka in. Många av mina vänner bloggar men det är inga seriösa försök, och sådana bloggar hatar jag , verkligen hatar! De bloggar jag läser oftast innehåller lite av allt möjligt , mode, livet, skönhet och senaste skvallret. Me likey.


Sitter just nu och kollar på SATC, helt underbar serie om ni frågar mig.

Imorgon kommer det några flickor hit och tar några goda drinkar och dricker lite vin och äter middag, ska bli herrejävlans roligt! Och sedan kanske det kommer lite pojkar, man vet aldrig...

Vi fick just tillbaka våra höstterminsbetyg, det gick helt åt helvete! Fick 125 poäng , G i alla ämnen förutom ett ! Bra jobbat Ebba!
Men jag har en plan för hur jag ska lägga upp min skolgång, tills sommarlovet ska jag få vg i alla ämnen förutom i hemkunskap som jag ska få MVG i eftersom vi har bara det i ett år altså är det slutbetyget. Sen ska jag arbeta mig upp till Mvg :)

Jag ska försöka updatera snart!
Tjiiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0