Söndag

Godmorgon på er !

Jag vaknade just , kanske är i senaste laget men det är ju trots allt söndag. Det känns som jag kommer bli förkyld när som helst , den där stickande känslan i näsan och i halsen ajajajaj !
Igår kväll så var jag hemma hos A med några killar från täby och S. Killarna var så himla roliga och trevliga , man märker att dom är äldre än oss och att dom inte kommer från Djursan. Alla killar i Djursholm tror att dom är så j*vla mycket äldre än oss , (ursäkta språket) men dom är bara 1 år äldre. Så det känns skönt med lite omväxling ;)

Idag tänkte jag och mamma åka till Arninge och kolla lite på skopunkten. Letar efter ett par stövlar med lite högre kant där framme och lägre där bak och sen med spetsig tå, har ni sett nåt liknande ? skriv ! Sen så vill jag jätte gärna ha ett par snygga pumps som är lätta att gå i då jag inte är särskilt bra på det.

Beställde just några nagelack från have2havebeauty.com , visar sen !

Nu ska jag pallra mig uppåt och ta en bit frukost , och man blev ju lite sugen på Catyas pankisar...

XXX Ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0