Blogglust.

Konstigt nog är det alltid på kvällskvisten som jag har en stor blogglust. Måste bero på två saker. Bristen på saker att göra och att tröttheten aldrig tycks vilja infinna sig på söndagkvällar. Dock är detta den första söndagen på länge som jag inte varit deppig, på dagen iallafall. Annars brukar söndagar bestå av att frukta den kommande veckan och gå igenom helgens händelser gång på gång. Men inte denna! Vaknade runt 12. Tittade lite på madagaskar på tv och började med So-läxan. Mötte sedan Mathilda och gick till torget för att införskaffa oss varsin godispåse. Resten av dagen spenderades med att göra vårat svenska projekt. Filmade, fotade och var allmänt poetiska. Slutresultatet blev mycket bra, måste bara läsa igenom det ett antal fler gånger för att inte stamma altför mycket inför min kära klass. Nu på kvällen har jag och min syster kollat på en film, The hitcher. Sjukt bra men lite småläskig. Iiih .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0