Lördag

image43
Bild ; Blommor från gårdagen

Hejsan Hoppsan ! Allt bra med er ?

Jag kom precis hem från stan. Jag tänkte att jag skulle vara lite hurtig och gå av vid torget men när jag kommer dit , jo vad händer då ? Det börjar spöregna ! Det hade liksom varit fint väder med sol hela dagen men preciiis när jag ska hem, fan..
Jag var i allafall i stan med Sb och gick runt lite , var egentligen mening att jag skulle köpa ett par solbrillor med tanke på att vädret har varit helt underbart soligt de sista dagarna. Men de jag hade spanat in mig på var såklart slut och jag hade ingen ork kvar i kroppen till att leta efter ett par i en annan modell.

Planerna för kvällen är egentligen inga planer utan snarare funderingar. Kanske ska vara bara några här först sen får vi se vad vi gör. Halleluja.

Kommer upp lite bilder på min pyttelilla shopping sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0