Måndag

Tjeeena allesammans

Ligger hemma i detta sköna vårvädret och är förkyld och har lite feber. Hela förra veckan låg jag sjuk i magsjuka men som tur var har det gått över nu. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. I onsdags var vi tillochmed tvungna att åka in till sjukhuset och ta blodprov för att se om någonting var helt på tok. Men det var nog bara allmän magsjuka tror jag , hoppas jag.
Nu när jag börjat bli lite bättre borde jag ta tag i skolarbete men jag känner mig helt vilsen, Har ingen aning om vad jag ska börja med. Det är ju så fint väder ute så jag vill bara ut och springa , men nej måste vila

Förhoppnigsvis kommer jag bli frisk till på fredag och då skulle jag gärna vilja ha min tjejmiddag som jag skulle haft i lördags men jag kände inte att det var en så särskilt bra timing. Ska föreslå iden för mina föräldrar!

image42

Kommentarer
Postat av: åsa

krya på dig. hoppas att du får ha din tjejmiddag i helgen :)

2008-04-21 @ 15:10:53
URL: http://pantouffe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0