Måndag

Heybabies ! Allt bra ?

Å nej nu är det måndag igen. Men som tur är så har vi s.k "läxläsningsdagar" nu måndag och tisdag och sen på onsdag är vi lediga som kompensation för att vi gick på en jätte bra föreläsning så det blir bara plus för oss.
Har precis tagit en dusch och börjar om en timme och 40 minuter. Ganska härligt att vara ute i good tid. Sitter och kollar på Vakna med the voice! Min personliga åsikt är att det är ganska roligt men ändå inte.

Jag som trodde att det skulle vara soligt varje dag ända fram till midsommar men nej då trodde jag fel. Utanför mitt fönster nu är det grått, grått och grått.

Nu ska jag bege mig upp ur sängen och ta lite frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0