Tisdag

Hallå där ;)

Har just ätit middag och sitter just nu och kollar på "So you think you can dance". Väldigt underhållande måste jag säga. Idag var det seriöst den varmaste dagen på länge , satt ute på trappan i skolan under håltimmen och det blev så varmt att jag var tvungen att gå in. Det kallar jag varmt. När jag kom hem provade jag nåt bleknings kit för tänderna som min kära farmor köpte när hon var i usa, det var nån bettskena man fick sitta med i munnen i tio minuter , inte skönt någonstans. När jag var klar trodde jag att det nästan skulle vara Ross varning men det var ingen skillnad så jag läste på paketet och där stod det att man ska göra det två gånger om dagen i en vecka. Så det är mitt mål, tänk er kritvita härliga tänder. Me like.

Min kamera har kommit hem till sitt kära hem just precis och det tänker jag fira med massa nya bilder jag tagit. HÄRLIGT VA ?

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0