Tisdag

Godmorgon härliga människor !

allt bra ?

Jag vaknade för kanske 1 timme sen för att mamma väckte mig och sa att vi skulle sjunga för pappa som fyller år. Där rök min sovmorgon säger jag bara.

Det ser ut som det kan bli ganska bra väder idag. Eller det är iallafall en gnutta sol och fåglarna kvittrar hål i huvudet på en. Idag har jag en sån där fuldag som det kallas. Känner mig bara otroligt ful. Otvättat hår. Fula kläder och fult smink. Humöret är inte på topp kan jag säga. Men eftersom det är sista dagen jag går i skolan på typ 2 veckor så får jag bara bita ihop. Just nu får jag också panik för jag har glömt min mobil där nere och ett alarm gick just på och det vägrar sluta ringa. Jag får damp. Måste.Stänga.Av....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0