Tro inte att du är tuff


Kvällen i bilder ; En otroligt tuff brud först , sen andra tuffingar

Som sagt så har jag , Ag och Sb varit hemma hos mig och suttit i min källare och lyssnat på gamla klassiker såsom schlager vinnare m.m. Riktigt trevligt ett tag faktiskt fast sedan blev allting lite långtråkigt och vi kände att vi inte hade någonting att göra så Ag och Sb åkte hem till Fg där lite andra folk var men jag kände att jag för det första inte hade någon lust plus att jag ska vara hemma om ca en timme så det var nästan ingen idé. Just precis nu tar de bussen. Intressant fakta. Eller

Jag har lite planer på att åka in till Täby Centrum imorgon för att införskaffa den mest underbara vita klänning du sett , jag ska visa er!

Kommentarer
Postat av: emmeliee

otroligt fin blogg!

2008-04-26 @ 23:52:04
URL: http://emmsaan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0