Mamma mia.

Häromdagen kollade jag och min syster på mamma mia. Det var verkligen en såndär feelgood movie. Vem kan inte tycka att huvudrollen är sjukt snygg? Såg jag ut som hon skulle jag vara en aning nöjd. Hennes hår är underbart!
Men iallafall, filmen är baserad på mamma mia musikalen och handlar om en tjej som ska gifta sig men har 3 tänkbara "pappor" men vill att den rätta ska följa henne till altaret på hennes bröllop. Och lite cred ska sverige ha för att självaste Stellan är med.. Och som flera andra bloggare har skrivt, denna film är ett måste!

Bjussar på en underbar låt också, vem kunde gissat att denna skönheten även har en gudomlig röst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0