Grattis

Grattis mamma!

Kom precis hem från skolan. Skulle åkt och simmat med klassen, dock ska jag om typ en kvart bli upphämtad av mamma och så ska vi vaccinera oss. Så jag hann inte. Dagen har annars varit riktigt skön. 4 lektioner varav jag arbetade på 1. Och ikväll ska jag, mamma och isa se den omtalade filmen Twilight, och innan det ska vi gå runt och strosa lite. Käka middag. Har en del ärenden som måste uträttas.

Snart är denna vecka slut och det ska bli så skönt. Inga läxor. Ingenting. Fest på fredag och drink på lördag. Kan inte bli mycket bättre än så skulle jag vilja säga. Och om 8 dagar sitter jag på ett plan bort från den riktiga världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0