All alone

Tjenare;)

Kom just hem från stan. Hittade ingenting av det vi egentligen skulle ha , bra där ! Istället köpte jag två stycken tröjor. Visar sen. Nu sitter jag nere och lyssnar på musik. Längtar inte till skolan imorgon. Det skulle vara isåfall för att jag får ha på mig min nya tröja (a)

Jag har konstaterat att jag lyckats tappa bort min ipod. Helt otroligt. Får ta en rejäl letning efter den snart, klarar mig inte utan den. Även fast det är en stenålders Ipod mini så är den min bästa vän. Den går varm 24/7 , och det spelas allting mellan himmel och jord. Tillexempel detta:

Ryan cabrera - It´s you
Britney Spears - Piece of me
The last goodnight - Pictures of you
Colbie Cailat - Bubbly
Teddy Geiger - Confidence
Westlife - Something Right
The all american rejects - Can´t take it
Shayne Ward -  No u hang up
Rooney - Im a terrible person
Ron pope - Drop in the ochean
Creed - Six feet from the ground

Lite blandat..

Nu ska jag fota allt jag köpt och ta en kopp té sen är det inte att glömma "Singing bee"söndags underhållning hihi

XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh jag älskar ryan cabrera - it´s you, så fin ^^ fin blogg du hade förresten :)

2008-02-11 @ 16:17:51
URL: http://elinwahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0