Långtråkigt

Sitter och kollar på tv. Dötrist rentutsagt , föräldrarna mina är och handlar golv till den nya utbyggnaden , systrami är hos sin boyfriend och här sitter jag, helt själv...
Ibland kan det vara ganska skönt att vara själv hemma men nu är det inget bra på tv, liktsom kustbevakningen ? Nej nej nej, programmet borde förbjudas. Ofta nån sitter hemma och tittar och tycker att det är helt seriöst JÄTTEROLIGT, nej. Pessimist, javisst ! image21

Nej nu till roligare saker. Imorgon är det fredag och det betyder att jag har friluftsdag som jag sa förut. Jag sitter och funderar på om jag ska sola eller om jag ska skita i det och sätta på lite brun utan sol istället ? Jag blir verkligen inte brun av att sola solarium så jag gör isåfall det bara för att det är skönt med lite värme såhär en kall februari dag. Sen tänkte jag också gå en hel del på springbandet. Bara för att hålla igång men ändå inte förvärra min hemska förkylning om man säger så.
Nu undrar jag , vet någon om man kan sola solarium med brun utan sol på ?

A
nyway , imorgon ska jag verkligen hitta på något roligt på kvällen , vare sig nån vill eller inte ;)

Catch´a later ,

Hugs and kisses ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0