Onsdag

Tjenare!

Kom precis hem från täby centrum. Blev en impuls shopping trip. Hittade ett fint siden linne från Gina för 29:- , tyckte inte det var en så himla stor investering så jag köpte det. Idag i skolan bytte jag och två tjejer kläder med varandra. Altså vi gav bort saker vi aldrig använder och fick andra grjer av varandra. Jätte bra , det känns som om jag köpt massa nya kläder. Tillexempel just nu sitter jag i en "ny" neonrosa polotröja. Och när jag säger neon , menar jag verkligen det ! Folk i täby som jag mötte var på håret att sätta på sig solglasögon, så stark är den. Men jag gillar det. Fick också en Juicy Couture hoodie i mörk marin blått som var jätte fin. Min syster fick ett smärre utbrott när hon fick reda på att jag hade fått den. Mihihi
Jag måste bara berätta om en sak som hände idag. Vet ni vad ? När jag kommer till skolan, så märker jag att jag glömt sätta på mig BH! Det är helt seriöst min värsta mardröm. Förstår inte hur jag kan vara så dum i huvet. aja haha

Imorgon är det alla hjärtans dag, vilket jag tycker är en idiotisk högtid. Är bara mysigt för de som har ett förhållande men det får oss andra dödliga att känna oss ledsna och vill sjunka igenom jorden. Även fast det bara är en vanlig dag.
image25
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0