träningsvärk?

Hallå allihopa!

Kom just hem från F. Vi har gymat hela dagen så vi är otroligt trötta. Belönade oss med 20 minuter solarium också, inte för att det syns någonting på mig men det är så himla skönt att bara ligga där och drömma sig bort att man ligger på en tropisk strand i frankrike. Skulle jag inte banga på. Sprang på löpbandet i 2 timmar och brände1000 kalorier, vilket är ungefär som en macka ? Bra jobbat !

S kommer snart hit , vi har inga planer om vad vi ska göra ikväll men kanske på en fest. Till dess ska vi nog bara vara hemma , kanske röka lite vattenpipa. Vi får se. Det känns image22som att ingenting händer ikväll , våra andra kompisar ska gå och kolla på en musikal "Singing in the rain" tror jag den hette. Inte för att det är så värst kul men det är alltid någonting.

Lackade just mina naglar i en härlig röd färg. Får en att tänka på sommaren.

Nu blir det till att sminka sig. Off i go!
Hugs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0