Stan.

Har varit i stan hela dagen med Mathilda som äntligen kommit hem från england. Vi möttes hemma hos henne. Kollade på lite medans hon packade upp. Sen bar det av mot foam där vi åt lunch. Ceasar sallad med cola. Yummie. Sen gick vi in mot staden. Kryssade av alla roliga affärer. På gina tricot handlade jag en stor t-shirt och en jättefin vit tunika. Därefter gick vi runt på drottninggatan och mathilda köpte en sjal och så. Passerade vila där jag köpte en klänning. Ni vet den beiga som elin kling har? Den fast i blå. Jättefin fast en aning dyr. Men totally min stil. Sen gick vi tillbaka hem till M och snackade lite och så. Vi tänkte gå ut och käka men sen orkade vi inte det, så vi köpte en ben & jerrys förpackning och satte oss och smaskade. Mmmmmh.

När jag gick till tunnelbanan snackade jag jätte länge med felix som btw har plockat upp en skånsk dialekt som han vägrar släppa. Snacka om irriterande.

Sen när jag kom hem började jag kolla lite på Satc, men sen ringde oliver och ville ses. Så jag träffade honom och kalle en snabbis på kvällen och tog en promenad. Än en gång vill jag bara säga, jag älskar att vara med killar.

Nu sitter jag här och försöker få igång hey baberiba och snackar med axel i telefon som missat sista tunnelbanan hem och är tvungen att gå ända från stan till danderyd, good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0