Dag på stan.

Tjofadderittan lambo!
 Lalala kom just hem från en stort sagt låång dag på stan. Min partner in crime var mathilda som vanligt.
Det började med att vi möttes vid stadion för att arbeta oss in mot stan. Då när vi skulle testa om Mathildas kort fungerade så åt automaten upp kortet så vi behövde först möta min mamma för att jag skulle få pengar och sen behövde vi gå till salongen för att låna pengar. Därefter gick vi och tog en latte och kollade i affärer. Jag köpte dock ingenting överhuvudtaget. Mathilda däremot shoppade för fullt, en klänning, shorts och en digital kamera. Jag sparar mig istället tills rean är hög då jag kan köpa massa fina smycken och klänningar. Wonderful.
För en gångs skull fotade jag min lilla "outfit" så den kanske kommer upp här lite senare om jag lyckas få ordning på kamera helvetet...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wiiiie :D

2008-06-27 @ 19:01:52
URL: http://mathildaes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0