Mina sista ord.

Du kan inte vara på riktigt, det går inte. Du är som en dröm jag aldrig lyckas komma ihåg, men får mig att vakna varje morgon med ett leende på läpparna. Du är det sista jag tänker på innan jag somnar och det första jag ser när jag slår upp ögonen. Jag vill ha dig här hos mig nu, trots att jag vet att jag aldrig kan få dig. Gråten samlas nu i min strupe, jag orkar inte tänka. Jag orkar inte höra. För de enda orden i mitt huvud får mig att tänka på dig. När telefonen ringer för jag den till mitt öra utan att säga ett ord. Jag vill inte prata, jag vill spara alla mina sista ord till dig...

Jag kommer ångra mig för det här men jag vill dela med mig av mina känslor, enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0