Raindrops.

"Raindrops is falling on my head.."

Somsagt regnar det som ett as. Glöm detdär jag sa om solen.. Skitvädret är tillbaka!
Hela dagen har jag och mami åkt runt i vad som känns hela stockholms stad för att hitta den perfekta mobiltelefonen. Och i barkaby, där hittades den. En Samsung någonting. Underbar. Först ville jag ha i färgen lila men så fanns inte det så då åkte vi till kista för att kolla där. Då visade det sig att den kostade 500 spänn mer där så då tänkte jag att jag nöjer mig med en blå jävel. Så då åkte vi tillbaka. Nu försöker jag föra över bilder från mobilen men det går väl sådär. Förstår mig verkligen inte på detta. Skjut mig.

Var hemma hos Michelle senare idag, vi kollade på matchen. Spanien- Italien. Grattis Spanien, ni förtjänade vinsten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0