Underbar kväll

Jag har haft en underbar kväll. Kände bara för att börja inlägget med den meningen efter inte ha gjort det på jätte länge. Börjar bli en riktig depp-blogg så nu ska det bli åka av, endast lyckliga inlägg och där med basta. Nu jeevlar.
Iallafall så har jag varit hos en vän i stan och kollat på denna underbara match mellan ryssland och holland. Spännande där i slutet på förlängningen. Men efter mycket om och men så vann ryssland med 3-1. Grattis! Därefter tog jag och två killar tunnelbanan hem. Och jag vill bara tillägga hur jävla underbara dessa killar är. Skrattade non stop från kungsholmen till självaste djursholm för de var så himla roliga. Jag älskar att umgås med killar som man verkligen inte bryr sig om hur man ser ut med eller vad man säger utan man bara umgås och skrattar. Herregud va kul vi hade asså, seriösa samtal och oseriösa. Sjukt nice. Haha i bilen från tunnelbanan asså, fyfan säger jag bara.

Iallafall när man kommer hem möts man av denne nyvakne figur som just sovit sin skönhetssömn och en härlig himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0