Sunshine.

*host, host*! Äter glass och det får mig alltid att börja hosta, whywhy? kan ingen svara på. Har suttit ute i solen ett bra tag nu och jag känner att jag har fått lite färg i ansiktet, och när jag säger färg menar jag röd. Har en tendens att aldrig någonsin bli brun utan jag får en härlig kräftröd färg med massa fräknar. Man kan säga att jag har ett rejält svenskt pigment. Iallafall så har denna dagen varit väldigt jobbig med två stycken prov och en hel jävla massa sol. Solen är däremot ett plus men jag har suttit inne på läxläsningen och gjort klart min labbrapport hela eftermiddagen så jag har missat solens höjdpunkt. Tills på fredag har jag ett enormt fysik läxförhör som jag måste få bra på för att höja mig i ämnet.

Har inte haft mobil på 2 dagar , så himla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0