Julstämning.

Även fast snön har försvunnit har den ersatts av en rad olika ting, julstämning, första advent, lussebullar, julstjärnor och glitter. Jag gillare. Ur mina högtalare strömmar det just nu en rad olika julklassiker som får en att tänka på allt annat än veckans två prov. Jag är inte en bra bloggare, det kan jag hålla med om. Men that´s the way i like it. Dagen skulle ha spenderats med min vän biologi, men planerna har förändrats. Jag ska stääda lite, updatera ipoden, kolla på tv, baka och vara allmänt pysslig. Ska också dekorera i mitt rum. Här har ni en tjej som tar julen ett steg längre. Det är inte ens första December liktsom. Nu kom jag på en sak också, imorgon börjar ju julkalendern!! Det måste jag se. Inga mer försovningar.

19 dagar till jag åker till Panama förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0