For the last time.

Söndag igen. Det är som en otäck mardröm som återkommer en gång i veckan och för med sig massa oro och ledsamhet. Som jag gärna vill vakna upp ur. Men sorgligt nog går det inte att undankomma den. Därför ska jag sysselsätta mig på bästa möjliga sätt under dagen. Med typiska söndags sysslor.

- Städa mitt rum som nu inte ser så värst frächt ut, det växer saker på min gamla disk.
- Ladda ner ny musik till min ipod.
- Ladda ner nya filmer för den kommande veckan, någonting måste ju hålla mig vid liv.
- Möblera om lite.
- Kanske åka till täby centrum med mamma.
- Spana runt i bloggar.
- Baka.
- Gå en promenad i det härliga vädret..
- Beställa en klänning!
- Förbereda mig för morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0