43 grader.

Hej. Har varit och shoppat idag. Har också spenderat senaste 4 dagarna på en liten ö mitt ute i ingenstans utan el eller vanlig mat. Mmmm. Plus att det regnade sisådär varje dag. Har därför läst ut 3 böcker på 4 dagar. I am very good. Har vaknat varje natt av att massa djur klättrar på huset. Hjälp. Har inte precis sovit gott. Nu är jag helt död. VIll helst bara lägga mig och sova men nej, nu har det bestämts att vi ska ut och äta middag. Jag orkar inte. Idag visade termometern 43 grader. Snacka om chock när vi kommer hem till sverige med snö och minusgrader. Dock ser jag fram emot att få gå runt med halsdukar och tjocka strumpbyxor. Är lite trött på att visa mina vita ben som inte blivit brunare sen jag kom hit. Detta beror på regn och ingen sol. Och ett stycke dåligt pigment.
Jag trodde jag skulle komma hem som en snygg solbränd tjej med massa nya kläder och ett fint solblekt svall. Men inte. Vinka när ni ser en albino i grönt hår och en 3 veckor gammal tröja, det är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0