Långtråkigt

Sitter och arbetar på mitt hemkunskap arbete som ska vara inlämnat näst nästa vecka men jag tyckte att det skulle vara en bra sysselsättining under den olidliga tiden i skåne. Trevligt. Något annat jag kommer sysselsätta mig med där är att kolla på hela säsong 6 av Seinfeld. Jag ser fram emot det eftersom min syster inte låtit mig ens gå nära boxen haha. Sen KANSKE man får ta med sig lite läxböcker, men egentligen är det bara onödig energi eftersom de aldrig rör sig ur fläcken.  Jag ska också skriva klart min robinsonad. Ni kanske undrar vad det är och det är en berättelse som utspelar sig på en öde ö i överlevnadssyfte. Min sista mening fick min svenska lärare att börja nästan gråta. Då kallar jag det bra. Lalallaa jag har jätte tråkigt. Har 192 saker som borde göras men jag orkar verkligen inte. Orkar inte röra mig ur fläcken.

Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0