Förvåning.

Man skulle kunna beskriva mig med ett ord denna lördagskväll. Seg! Har gått i stan hela dagen och tagit en fika på fresco. Dock är inte latten ens hälften så god som på foam. Om ni undrar varför jag har varit en sån usel bloggerska så är det för att jag och min kära klass har varit på Gotland sen i söndags. Det var faktiskt rikgtigt roligt, tror det beror på att jag inte alls hade några som helst förväntningar av denna resa så det kom som en stor förvåning när den visade sig vara väldigt härlig.

Dagen jag kom hem var det dags att ta moppe körkort. Och som tur var klarade jag det, hade endast 3 fel. Cred till mig. Så nu är jag en officiell trafikant, look out!


Bild; En dag i visby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0