Svart.

Det rinner svart vatten ner från Mathildas kropp. Yes du gissade rätt, hon har nu under senaste halvtimmen suttit med hårfärg i håret för att uppnå den perfekta nyansen av mörkbrunt. Vi får se hur det går, men med jämna mellanrum skriker hon till och säger: Det är svart!! Stay tuned...

Iallafall så har vi varit och lunchat på foam idag. Och på söndag bär det av på klassresa till visby..snacka om att jag inte är taggad nånstans på det asså. Känner på mig att jag bara kommer vilja åka hem och tvinga mamma att boka en båt hem. Men jag ska överleva, får inte ge upp..det är ju endast 3 nätter. Får hålla kontakt med la familia så går det nog bra ska vi se. Iallfall så ser jag så jävla äcklig ut nuförtiden så inga outfits lär bli av, tjiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0