Trött.

And im alone again. Ensam med mina tankar.. och ett par jävligt trötta ögon. Men jag ska gå och lägga mig snart så jag intalar mig själv att det lär bli bättre inom kort. DÅ jag inte behöver gå upp övernaturligt tidigt varje morgon för att sitta och lyssna på en jävla nobody vid namn lars som av hela sitt hjärta försöker lära mig vejningsregler. Behöver jag nämna att han inte lyckas särskilt bra? Trött blir jag också av att mitt rum ser ut som ett jävla bombnedslag och min ursäkt är att det är under progress och lär bli bättre..INTE

Stannade hemma den här kvällen, mest för att jag hade lovat min syster att glugga film med henne, men också för att jag inte har orken att röra mig. Trots detta hatar jag att vara hemma en kväll jag vet att andra är ute och roar sig. Får mig bara att känna mig ensam och att alla har fest utan mig. Fast när jag är ute kanske det är någon enslig stackare som sitter hemma och funderar på exakt samma sak som jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0