Godkväll

Hej igen. Nu sitter jag här igen och försöker uppfylla mitt krav om att blogga dagligen , so far går det bra men man vet ju aldrig.
image20
Väntar på att det ska vara något roligt på tv men nejnej , får vänta till Seinfeld börjar. Världens bästa serie.
Sitter inne på ebay och kollar runt lite, här är lite saker jag vill ha:
Alexande Mqueen sjal , jag vet att jag är sjukt efter men det är ju så fin..

Bamboo örhängen, syster fick precis hem två par men jag har en stark känsla av att jag kommer bli halshuggen om jag lånar dom så det är nog bäst om jag låter bli..

Röda Wayfarers, Oh so good looki´n..

Japp det är väl allt , men från andra ställen vill jag också ha en svart hatt och I:d puder. Hell im gonna be broke
Jag börjar få ont i halsen igen så jag tror jag ska göra en kopp kaffe. Men vi hörs sen , JAG LOVAR!
Mitt försenade nyårslöfte ska vara att hålla igång bloggen dagligen i 1 månad , think i could do it ?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0