Måndag

God kväll. Fyfan vad jag är trött. Sov nyss i kanske en halvtimme men sen vaknade jag av att greys anatomy började, jippie! Så jag har bara kollat på det sen just nu försöker jag fixa till min blogg men jag har ingen ork kvar. märkte också nyss att idag så ritade W ett lejon på min hand som väldigt vackert nu har smetat av sig i min panna medans jag sov, attraktivt. Imorgon på engelskan ska vi skriva ett så kallat "essay". Jag ska skriva om Obesity vs. Anorexia. Hoppas det kommer gå bra. De är det största vi kommer göra denna terminen så det ska fanimej gå bra. Ikväll går det inget roligt på tv så jag funderar på om jag ska läsa lite svenska , har prov på satsdelarna på torsdag. Satsdelar är det tråkigaste jag vet. Helt seriöst.

Nu ska jag äta middag , kommer ett litet "inspirationsinlägg" senare så stay tuned!

XXX hugs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0