Aj.

Kan ju bara säga en sak: AJ! Kom hem från Mathildas landställe i skärgården igår och efter en lång dag på båten utan solskyddsfaktor kommer jag hem och ser rent utsagt ut som ett stoppljus. Läckert. Har inte kunnat sova på hela natten eftersom en brännande känsla har övertagit min kropp. Yummie. Så nu är jag en blandning av albino och indian. Kan ju inte bli bättre. Tvingade iallafall ut mig själv idag för vi skulle hämta syster min på flygplatsen. Det märks verkligen att vi är systrar. Gissa vem som solat första dagen utan solskyddsfaktor? Just precis, min syster. Så vi går runt här som zombies. Dock hade Isa köpt hem härliga presenter. Läderarmband som jag ÄLSKAR, wayfarers och 5 st små vodka flaskor i olika smaker. Uppskattas verkligen. Gracias. Till sig själv hade hon köpt en underbar Miu Miu väska. Me gusta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0