Godkväll.

Godkväll alla nattugglor. Sitter just nu vid min systers dator eftersom  min älskling har krashat, vi tackar den för det! Verkligen.. Jag är så uttråkad att jag skulle kunna käka upp min arm. Inget sällskap, ingen kärlek eller någonting. Jag är så lycklig, verkligen. Föräldrarna åkte till skååne idag så det är ff tills på tisdag, men vad gör det mig? Har ändå inga vänner så fest lär det ju inte bli iallafall..pff. Dock ska syster ha några brudar här på middag imorgon men vad ska jag göra då måntro? Sitta uppe på mitt rum och häcka? Roligt liv. Verkligen. Och jag veeet att ni verkligen uppskattar att höra mig klaga. Men aja bara några dagar kvar sen kommer Mathilda hem. Finally.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0