Shoppat.

Gokväll ;D jag har verkligen inte haft ork till att skriva, har ägnat all min tid till min nya passion..filmklipp! Helt underbart kul att hålla på och fixa med. Annars har jag hållt på med lite annat. Varit i stan. Varit på grönan. Shoppat.
Idag gick jag och mormor på söder och jag fann mycket fint. En jeansjacka på beyond retro och lite underkläder från H&M. Jätte söta med spets och de är rosa. Hoppas jag får visa dem för någon då..
Angående jeansjackan så är den en barnjacka från levi´s. Kostade bara 199 riksdaler. Hittade också en underbar klänning som skulle sitta perfekt om man kapade av den lite på längden. Men det är så förjävla dyrt där asså. klänningen kostade 499 kronor. För ett vintage plagg? Helt galet. Jag trodde man handlade på second hand för att det är billigt, men snart ökar priserna där så man kan lika gärna bara lägga till 50 spänn och få en brand new klänning. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0