"Du satsar på välbefinnande."



arbeteekonomi
I början av året kan du få ett udda förslag om karriärbyte. Om du är öppen kommer du att få ett stort utbyte av den här förändringen. När det gäller pengar ser det stabilt ut.

karlekrelationer
Efter att ha njutit av uppmärksamhet och flirtar under en längre tid börjar du bli sugen på någon att dela din vardag med. Tyvärr är det svårare att hitta någon när man verkligen vill. Du får nöja dig med korta passionerade förhållanden i år. Har du en etablerad relation kommer den att vara ganska ljummen, med undantag från maj och oktober.

halsaskonhet
Du satsar på välbefinnande under 2008. Din hälsa är viktig för dig, du är mån om vad du stoppar i dig och du prioriterar frisk luft och motion.

resor
Om du planerar en längre resa bör du undvika augusti och december. Då dyker det upp intressanta erbjudanden hemma och dem vill du inte missa.

boende
Du behöver ett tryggt hem så det är dags att du söker en mer permanent bostad. Har du redan ett boende du trivs med satsar du mycket på inredning.


Kollade mitt Astro på elle.se. Ser väl helt okej ut antar jag. Haha. Såg att louise hade gjort det så jag tänkte, varför inte? Skulle vara kul att veta liktsom. Så ingen beheöver klaaga på att jag snott hennes idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0