Tagit mitt hjärta.

Jag är så trött. Har verkligen inte orken att skriva en hel jävla massa inlägg men nu sitter jag här iallafall så vad kan man göra...
Försov mig imorse, undrar vad jag drömde som fick mig att aldrig vilja vakna igen. jag missade ändå ingenting i skolan för ingen lärare har någonting kvar att lära ut så det blir mest till att slappa i solen och ta det lungt. Inte mig emot. Jag vet inte vad det är med mig men jag orkar ingenting längre. Kan inte förklara känslan. Blandad sorg, rädsla och lycka. Vissa dagar känns det som någon tagit mitt hjärta ur min kropp och kastat det i vattnet, så kallt är det. Andra dagar fyller lyckan min kropp och jag har aldrig varit lyckligare, kan inte den känslan bara stanna ?
Har börjat skriva massa dikter, någonting som jag älskar att göra. Någon gång kanske ni får höra en men det känns lite för personligt. Eller jag vet inte. Jag orkar inte skriva mer för det ända jag tänker på är en sak, en fånig liten äcklig sak.. som jag älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0