Inte roligt.

Ni förstår inte hur otaggad jag är på att skriva detta inlägg just nu men vad gör man inte? Gårdagen blev inte det minsta lyckad. Det började bra med roliga tjejer, solsken och musik. Blandat med melodifestivalen dvs. Sen kom det ännu mer trevliga killar och det började bli lite mer fest stämmning och alla dansade. Förutom jag som verkligen inte kan slappna av när jag är hemma hos mig själv. Efter ett tag bjuder en tjej in massa killar från min skola som jag verkligen har något emot. De ska alltid förstöra, och somsagt så börjar de sno massa grejer och på morgonen börjar pappa skrika åt mig för att någon har kastat tomater på grannens fönsterrutor. Hmm undrar vem ? Fyfan va sur jag är. Jag som trodde äntligen skulle mina föräldrar ha förtroende för mig men så slutar det på dedär viset. Och det jobbiga är att de är sånna som inte bryr sig om vad de gör eller om någon råkar illa ut. Jävla fittor rent utsagt. Ursh så stämmningen här hemma har inte varit på topp om man säger så. Och mobilen har ringt non stop hela dagen med folk som vill vara snälla och kolla hur det gick. Jag vill verkligen inte verka som en sur person som jag var hela kvällen igår men seriöst så hade jag en bra andledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0