intresting.

Nja känner inte direkt att denna dagen är värd att analysera särskilt noga. Som en vanlig dag. Flöt på ganska bra. En sak som får mig att kämpa på lektion efter lektion är att jag känner att jag verkligen har förbättrats i varenda litet ämne. Jag känner det inombords men sen får vi se om betygen känner samma sak. Annars är det bara att kämpa på. Men nu i slutet av åttan ska jag iallafall jobba häcken av mig. Säger jag och sitter här med datorn istället för att plugga till vårat stora spanska prov vi har imorgon som jag inte ens börjat med. Starkt jobbat ebba.

Samtalet som började igår förtsatte idag igen, nämnligen bloggar. Mina åsikter går itu när alla plötsligt vill veta vad min blogg heter osv. Jag tänker på att det vore ioförsig ganska roligt att ha några som vet om bloggen. Men också så vill jag inte ha någon som jag känner som läser den. Vet inte varför, vill kunna skriva allt jag tycker och tänker utan att få åsikter av människor live i livet. Nä nu babblar jag på och jag vet att ingen är intresserad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0