Gårdagen.

Herregud. Gårdagen var minst sagt konstig,jobbig och annorlunda. Började med att vi var här hemma och drack lite vin. Vi åkte sedan iväg i den svarta natten för att komma till en fest i danderyd. Dock har varken jag eller Mathilda ett särskilt bra lokalsinne så det slutade med att vi åkte runt som två stycken isbitar i ett område som ingen av oss satt en fot i. Dock var vi tvungna att avbryta det eftersom min lite överförfriskade syster hade glömt nycklar till huset efter att ha varit hos en kille på fest. Snäll som jag är åkte vi hem och släppte in henne som sedan trillade över alla tänkbara saker. Du är allt konstig. Efter lite klagomål och skratt plingar det till i min mobil. Vem var det om inte han med stort H? Frågade om vi ville komma till hans killkompis. Inte bangade vi på det inte. Så dit bar det av. Men dock körde vi vilse denna gång med så efter ett par varv fann vi tillslut rätta vägen. Dock kände man sig inte särskilt hemma där. Bara massa gymnasie människor. Och om jag måste säga det var kärleken mellan mig och boy 0.0. Hurra. Vekligen. Kram hej,kram hejdå. Slut på kvällen. Inga lever lyckliga i alla sina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0